Wednesday, October 16, 2024
Modern Reviews

Warhammer 40,000: Space Marine 2 | Review by Panos Retropolis


Αρχικά πριν πάω στα του παιχνιδιού, να σας πω ότι δεν είχα καμία γνώση και εμπειρία με το σύμπαν του Warhammer πριν παίξω το Warhammer 40,000: Space Marine 2. Γνώριζα για το τεράστιο lore του παιχνιδιού και το πόσο φανατικό κοινό έχει στο πέρασμα των ετών, αλλά εγώ ήμουν εκτός αυτού του κοινού.

Πριν παίξω θεώρησα αναγκαίο να δω αρκετά βίντεο με το lore του παιχνιδιού στο youtube από κόσμο που γνωρίζει τα πάντα γύρω από Warhammer. Όταν ένιωσα έτοιμος, ξεκίνησα το Warhammer 40,000: Space Marine 2.

Το Space Marine 2 ασχολείται με την ιστορία του Ultramarine, Captain Titus και διαδραματίζεται 100 χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού. Ο Titus αναλαμβάνει μία νέα αποστολή για να προστατεύσει την ανθρωπότητα από τις απειλές των Xenos και Chaos. Στην διάρκεια του παιχνιδιού που λαμβάνει χώρα σε διάφορους πλανήτες, θα ζήσουμε συγκρούσεις, ανατροπές, προδοσίες και όλα αυτά σε ένα υποτυπώδες αλλά καλογραμμένο ταυτόχρονα σενάριο.

Το παιχνίδι στον τομέα των γραφικών τα καταφέρνει περίφημα και μάλιστα ήταν και ο λόγος που πολλοί gamers από τα πρώτα κιόλας trailers του παιχνιδιού, είπαν “αυτό το παιχνίδι θέλω να το παίξω”. Δίνονται δύο επιλογές 4Κ/30 και 1080/60. Επίλεξα τα 1080/60 και δεν συνάντησα ιδιαίτερα προβλήματα. Σε κάθε περίπτωση έχουμε εντυπωσιακά γραφικά, λεπτομέρεια που αποτυπώνεται ακόμη και στις πανοπλίες των Space Marines, τεράστια κλίμακα και απίστευτο αριθμό αντιπάλων ταυτόχρονα στην οθόνη, σε συνδυασμό με την γοτθική αρχιτεκτονική, τη βλάστηση, τα πλούσια χρώματα και τις σκηνές καταστροφής , το κάνουν ελκυστικό στο μάτι ακόμα και κάποιου που δεν είχε σχέση με το σύμπαν, όπως εγώ.

Tα παράπονα μου στο τμήμα της γραφικής απεικόνισης αφορά στην αποτύπωση των προσώπων, τουλάχιστον στο XBOX Series X που έπαιξα το παιχνίδι, καθώς θυμίζει στην καλύτερη περίπτωση, γραφικά στην αρχή της προηγούμενης γενιάς και στην μικρή ποικιλία εχθρών που δεν είναι πάνω από 7 ή 8 συνολικά.

Ο ήχος είναι εξίσου εντυπωσιακός. Δυναμικά εφέ, καλό voice acting και επική μουσική που όχι μόνο ταιριάζει με όσα συμβαίνουν στην οθόνη μας, αλλά ενισχύουν την ένταση και την αδρεναλίνη κατά τη διάρκεια των μαχών.

Στα του gameplay τώρα, τα πράγματα είναι λιγότερο εντυπωσιακά αλλά είναι επίσης απολαυστικά όσο και η εικόνα που βλέπει καθ όλη τη διάρκεια ο παίκτης. Υπάρχει ένα μονότονο μοτίβο που είναι το εξής: Διάλογος – μετάβαση στο σημείο μάχης – εξολόθρευση των αντιπάλων που έρχονται με απίστευτη λύσσα προς το μέρος μας – boss fight και ξανά από την αρχή. Υπάρχει όμως μία ποικιλία από όπλα, όπως βαριά πολυβόλα, ενεργειακά σπαθιά, plasma guns, πριόνια κτλ. Οι μάχες γίνονται είτε από απόσταση είτε σώμα με σώμα. Για κάθε περίπτωση χρειάζεται σκέψη για το πως θα μπούμε στη μάχη. Είμαστε σαν κινούμενο tank αλλά δε σημαίνει πως είμαστε άτρωτοι. Κάποιες φορές θα ήταν καλό να επιλέξουμε το sniper ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα, ενώ άλλες φορές ένα φλογοβόλο (το αγαπημένο μου όπλο) θα ήταν ίσως η καλύτερη επιλογή για μάχες από κοντινή απόσταση. Αν βρεθούμε σώμα με σώμα με τον αντίπαλο τότε το τελικό κοντινό χτύπημα γίνεται με ένα εντυπωσιακό animation, κόβωντας με το πριόνι ή το σπαθί τον αντίπαλο στη μέση. Εντυπωσιακό αλλά και επαναλαμβανόμενο animation που ίσως σας ενοχλήσει λιγάκι. Φυσικά όπως στα περισσότερα παιχνίδια μαχών, έτσι και εδώ δε λείπουν τα κόκκινα βαρέλια που τα χρησιμοποιούμε ώστε μόλις τα πυροβολήσουμε να εκραγούν σκοτώνοντας ότι βρίσκεται τριγύρω τους.

Στην περίπτωση που πέσουμε στη μάχη από τα πυρά των αντιπάλων, το crew μας που αποτελείται από εμάς και δύο ακόμη Marines, θα έρθουν να μας δώσουν τις πρώτες βοήθειες ώστε να ριχτούμε πάλι στη μάχη. Ο άλλος τρόπος για να ανακτήσουμε μέρος της μπάρας ζωής που διαθέτουμε, είναι να καταφέρουμε το τελικό χτύπημα στον εχθρό ο οποίος μόλις ξεμείνει από ζωή ακινητοποιείται και κοκκινίζει ώστε να τον χτυπήσουμε για μία τελευταία φορά πριν μας χαιρετήσει από το παιχνίδι. Τo crew μας αν και γενικά δεν μας εμπιστεύεται πολύ λόγω των γεγονότων που συνέβησαν στο πρώτο παιχνίδι, έχει κάθε φορά την ευγενή καλοσύνη να μας αφήνει να καταφέρουμε εμείς το τελικό χτύπημα ακόμα και στις περιπτώσεις που δεν συμμετείχαμε στη μάχη, προκειμένου να ανακτήσουμε μέρος της ζωής μας.

Σε όλα τα παραπάνω συμβάλλει θετικά το βάρος του χαρακτήρα μας που το νιώθουμε σε όλες τις κινήσεις μας καθώς και το βάρος των όπλων που χρησιμοποιούμε. Δυστυχώς όμως στο XBOX SX που έπαιξα το παιχνίδι, οι δονήσεις στο χειριστήριο ήταν εντελώς basic.

Συμπερασματικά το campaign το παιχνιδιού διαρκεί από 10 έως 15 ώρες στη normal δυσκολία και θα σας χαρίσει μία απολαυστική εμπειρία που θυμίζει παιχνίδι παλαιότερων γενεών που ίσως διαπιστώσετε ότι σας είχε λείψει. Αγνό και απολαυστικό shooting, αγνή και απολαυστική διασκέδαση. Στην τελική αυτό είναι που μετράει.

Πάμε τώρα να δούμε και το επιπλέον περιεχόμενο του παιχνιδιού στο οποίο έχουμε δύο ενότητες. Η πρώτη είναι αυτή του Operations. Πρόκειται για έξι περιοχές αρχικά μιας και στην πορεία θα προστεθούν και άλλες σύμφωνα με τη Focus Entertaiment, στις οποίες καλούμαστε με τους ιντερνετικούς φίλους μας να αντιμετωπίσουμε ορδές εχθρών σε τυχαίες αποστολές που θα ανταμείψουν με cosmetics και άλλα καλούδια. Σε αυτό το mode μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ των κλάσεων, Tactical, Assault, Vanguard, Bulwark, Sniper και Heavy. Το επίπεδο δυσκολίας σε αυτό το mode είναι ανεβασμένο και για αυτό θα πρέπει προσεκτικά να επιλέξουμε την κλάση των χαρακτήρων ώστε ο συνδυασμός τους να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα της νίκης.

Το άλλο mode του παιχνιδιού είναι το Eternal War. Αυτό είναι το PvP mode του παιχνιδιού το οποίο περιέχει τρία modes.

Το Annihilation Team Deathmatch στο οποίο δύο ομάδες ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Κάθε takedown δίνει έναν πόντο στην ομάδα μας και η ομάδα που θα κερδίσει 50 πόντους, κερδίζει τον αγώνα.

Seize Ground Domination όπου δύο ομάδες ανταγωνίζονται να διατηρήσουν τον έλεγχο μία ζώνης που μετακινείται κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η διατήρηση του ελέγχου της ζώνης, παρέχει πόντους στην ομάδα μας ώστε αν φτάσουμε τους πόντους που απαιτούνται για τη νίκη.

Capture & Control – King of the Hill όπου υπάρχουν τρεις ζώνες σε μία αρένα και η κάθε ομάδα μάχεται να τις αποκτήσει και να τις διατηρήσει ώστε να αποκτήσει συγκεκριμένο αριθμό πόντων για τη νίκη.

Συμπερασματικά το on line τμήμα του παιχνιδιού έχει σχεδόν όλα όσα θα ζητούσαμε για να το ευχαριστηθούμε και αναμένουμε το horde mode ώστε να ολοκληρωθεί η εμπειρία.

Το παιχνίδι θα ικανοποιήσει όσους επιζητούν αγνό και καλό gameplay και προτείνεται ανεπιφύλακτα.

Ο βαθμός μου είναι 8/10.

Ευχαριστώ πολύ την AVE GROUP για το review copy του παιχνιδιού και την εμπιστοσύνη της στη Retropolis.

 Zf5b9R{D.