Thursday, April 18, 2024
Modern Reviews

Stellar Blade Demo Preview από τον Ηλία Σταύρου

Έχοντας ολοκληρώσει το Demo του Stellar Blade, αυτές είναι οι πρώτες μου εντυπώσεις για τον επερχόμενο αποκλειστικό τίτλο του Playstation 5, ο οποίος κυκλοφορεί 26 Απριλίου 2024.

Το παιχνίδι λαμβάνει μέρος σε έναν Post Apocalyptic κόσμο, ο ποίος έχει καταστραφεί από μια εξωγήινη εισβολή, με την ονομασία Naytiba.
Εμείς έχουμε υπό τον έλεγχο μας την Eve, η οποία ύστερα από επίθεση που δέχεται το διαστημόπλοιο της με πορεία την Γη, καταλήγει στον κατεστραμμένο πλανήτη μαζί με λίγους επιζώντες από την ομάδα της, ονόματι 7th Airborne Squad.

Όσον αφορά το gameplay τώρα, το παιχνίδι είχε την φήμη ενός Hack n Slash τίτλου όπως το Bayonetta και το Devil May Cry προτού δοθεί το Demo. Έχοντας όμως παίξει πλέον το Demo, παρόλο που επιμένουν κάποιοι πως φέρνει σε Bayonetta, δεν έχει καμία σχέση πέραν του ότι έχουμε και εδώ μια sexy πρωταγωνίστρια.
Ο πιο κοντινός χαρακτηρισμός που θα μπορούσε να του δοθεί, έχοντας δει την πρώτη ώρα του παιχνιδιού, θα ήταν ένα Action Jrpg τύπου παιχνίδι, με επιρροές από NieR Automata, Scarlet Nexus, Code Vain και Souls like παιχνίδια. Η ακόμη καλύτερα, θα ήταν μία δημιουργία της From Software και της Platinum Games εάν έφτιαχναν παιχνίδι μαζί.

Επί της ουσίας τώρα, έχουμε γρήγορες κινήσεις που προκαλούν μικρότερη ζημιά, και αργές κινήσεις αλλά ταυτόχρονα πιο δυνατές, και χρησιμοποιώντας ανάλογα τα combos γινόμαστε πιο αποτελεσματικοί στο πεδίο της μάχης. Χρησιμοποιούμε αποφυγή η αλλιώς Perfect Dodges και μπλοκάρισμα των επιθέσεων με Perfect Guard έτσι ώστε να γεμίσετε το Burst Energy για να εκτελέσουμε πιο ισχυρές επιθέσεις όπως το Retribution. Μαζεύοντας XP θα μπορέσουμε να ξεκλειδώσουμε abilities μέσω του tree skill, τα οποία αφορούν δυνατότερες επιθέσεις, αμυντικές κινήσεις η για το platforming.
Ο βαθμός δυσκολίας είναι αρκετά υψηλός και θα μπορούσε στην πορεία του παιχνιδιού να φτάνει και επίπεδα Souls Like. Παρόλα αυτά πέρα από την επιλογή του Normal Mode, έχουμε και την επιλογή του Story Mode που κάνει την εμπειρία πιο εύκολη και μας επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε το Action Assist, μια λειτουργία που αυξάνει το χρονικό περιθώριο για Perfect Guard ή Perfect Dodge. Οι εχθροί μας κάνουν respawn κάθε φορά που θα κάνουμε rest σε κάποια καρέκλα η παγκάκι και εμείς γεμίζουμε life.

Ο κόσμος φαίνεται γραμμικός τη πρώτη ώρα του παιχνιδιού, με μερικά ανοίγματα για εξερεύνηση. Αλλά σύμφωνα με συνεντεύξεις από τους δημιουργούς, πρόκειται για έναν Semi Open World τίτλο, που θα μας πάρει περίπου 25 ώρες για το Main Story η κοντά στις 50 ώρες για τους completionist. Επίσης έχουμε και τον μηχανισμό Scan που μας επιτρέπει να ανιχνεύσουμε αντιπάλους και αντικείμενα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από εμάς.

Τέλος, παίζοντας το, η αίσθηση που σου αφήνει ο χειρισμός φαίνεται πολύ καλός και στιβαρός. Και οι developer’s εκμεταλλεύονται σε αρκετά καλό βαθμό το DualSense με σωστή ευκρίνεια στις δονήσεις.

O οπτικός τομέας είναι σε αρκετά καλά επίπεδα, με όμορφα περιβάλλοντα και υφές. Τα μοντέλα των χαρακτήρων αν και καλοσχεδιασμένα μοιάζουν λίγο ξύλινα στα πρόσωπα , χωρίς να δείχνουν το ανάλογο συναίσθημα. Και το lip sync σε μέτρια επίπεδα αλλά σίγουρα δεν απογοητεύει.

Σαν μια πρώτη γεύση σίγουρα είναι ένας ενδιαφέρον τίτλος που κλείνει το μάτι σε αρκετούς εκεί έξω, με το βασικό του προτέρημα, προσφέροντας ένα στιβαρό, ποιοτικό, και ευχαριστώ gameplay.
Τώρα το μόνο που μένει είναι να δούμε και μια καλογραμμένη ιστορία, ώστε να κουμπώσει ευχάριστα επάνω στο ήδη καλό gameplay, και να συνοδεύεται από ένα αντάξιο soundtrack. Αλλά για τα υπόλοιπα, αναμένουμε για το full release στις 26 Απριλίου 2024.