G.I. Joe: Wrath of Cobra | Review by Thanos Vog
Τα beat ’em up παιχνίδια, που είχαν αρχίσει να χάνουν τη λάμψη τους στη γενιά του PS3 και Xbox 360, έκαναν μια δυναμική επανεμφάνιση τα τελευταία χρόνια. Τίτλοι όπως το Streets of Rage 4 και το Double Dragon Gaiden αναζωπύρωσαν το είδος, αλλά το G.I. Joe: Wrath of Cobra, δυστυχώς δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ίδιο μονοπάτι.
Ως παιδί που μεγάλωσε με τις φιγούρες και τα κινούμενα σχέδια των G.I. Joe, ανυπομονούσα να βιώσω τις περιπέτειες των αγαπημένων μου χαρακτήρων σε ένα σύγχρονο beat ’em up. Δυστυχώς, η εμπειρία του παιχνιδιού δεν ήταν καλή.
Ξεκινώντας το παιχνίδι, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε τέσσερις παίκτες, με τη δυνατότητα να ξεκλειδώσεις άλλους δύο στην πορεία. Η διάρκεια του παιχνιδιού είναι περίπου δύο ώρες και αποτελείται από 12 πίστες, καθεμία από τις οποίες διαρκεί περίπου 10 λεπτά. Κάθε πίστα είναι χωρισμένη σε αρένες και δεν μπορείς να προχωρήσεις αν δεν εξολοθρεύσεις όλους τους εχθρούς.
Ο οπτικός τομέας του παιχνιδιού είναι ένα ταξίδι νοσταλγίας στα κλασικά beat ’em up. Τα ζωηρά χρώματα και το retro στυλ μας μεταφέρουν αμέσως στα παιδικά μας χρόνια. Παρόλο που η ποικιλία των εχθρών είναι περιορισμένη, κάθε εμφάνιση είναι μια ευχάριστη έκπληξη για τους fans του είδους. Από τους Alley Vipers μέχρι τους Crimson Guards, κάθε αντίπαλος είναι μια αναγνωρίσιμη φιγούρα που μας κρατάει σε εγρήγορση και μας προκαλεί να ανακαλύψουμε ποιος θα είναι ο επόμενος.
Στο σενάριο του παιχνιδιού, ενώ αρχικά προσπαθεί να δημιουργήσει μια ιστορία, στα μισά του παιχνιδιού την εγκαταλείπει τελείως και δεν ασχολείται ξανά. Είναι πολύ απογοητευτικό όταν, μετά τη νίκη επί του τελικού boss, πέφτουν κατευθείαν οι τίτλοι τέλους χωρίς να υπάρχει κάποιος επίλογος.
Το πιο σημαντικό πρόβλημα του παιχνιδιού εντοπίζεται στον τεχνικό τομέα.
Η ισορροπία της δυσκολίας του παιχνιδιού είναι εξαιρετικά προβληματική. Ξεκινάει εξαιρετικά εύκολα στο normal επίπεδο δυσκολίας, αλλά γίνεται παράλογα δύσκολο προς το τέλος.
Το παιχνίδι το έπαιξα στην έκδοση για Nintendo Switch όπου αντιμετώπισα διάφορα τεχνικά προβλήματα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το παιχνίδι έτρεχε με εξωφρενικά υψηλή ταχύτητα, σαν να είχα ενεργοποιήσει μια λειτουργία fast forward. Άλλες φορές, αντιμετώπισα σοβαρά προβλήματα με το frame rate, με το παιχνίδι να “κολλάει” συνεχώς, σαν να έπαιζα μέσω streaming με κακό internet. Επιπλέον, υπήρχαν αμέτρητα bugs, όπως εχθροί που παρέμεναν ακίνητοι και το παιχνίδι να μην σε αφήνει να προχωρήσεις, τη δυνατότητα να περνάω μέσα από αντικείμενα και εχθροί που εξαφανίζονταν ξαφνικά. Αυτά τα προβλήματα επηρέασαν αρνητικά την εμπειρία του παιχνιδιού και με έκαναν να αναρωτηθώ αν πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι.
Ο ηχητικός τομέας απογοητεύει. Η μουσική δεν είναι μόνο αδιάφορη, αλλά και εντελώς αποσυνδεδεμένη από το σύμπαν της σειράς. Λείπουν τα χαρακτηριστικά θέματα που θα έκαναν την εμπειρία πιο νοσταλγική και συναρπαστική. Η μοναδική στιγμή που η μουσική ξεχωρίζει είναι στους τίτλους τέλους, όπου ακούμε το γνωστό theme, αλλά είναι πολύ αργά για να σώσει την κατάσταση.
Εν κατακλείδι, το G.I. Joe: Wrath of Cobra προσφέρει μια νοσταλγική εμπειρία με εξαιρετικά γραφικά, ωστόσο τα προβλήματα στο game play και τα τεχνικά ζητήματα περιορίζουν την απόλαυση του παιχνιδιού. Η Hasbro ως κάτοχος των δικαιωμάτων του franchise θα πρέπει να κατανοήσει ότι το κοινό έχει πλέον ωριμάσει και οφείλει να αντιμετωπίσει τους παίκτες με τον σεβασμό που τους αξίζει. Το G.I. Joe: Wrath of Cobra, δυστυχώς, δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των fans, τόσο των παλαιών όσο και των νέων. Για να διατηρήσει ζωντανό το G.I. Joe, η Hasbro θα πρέπει να επενδύσει σε παιχνίδια που να συνδυάζουν την νοσταλγία με σύγχρονα στοιχεία, προσφέροντας μια εμπειρία που να ικανοποιεί όλες τις γενιές.
Θετικά:
Ο οπτικός τομέας
Η ποικιλία των εχθρών
Αρνητικά:
Το gameplay μένει στα απολύτως βασικά
Δεν σου δίνει κίνητρο να ασχοληθείς με το παιχνίδι και τα collectibles
Το φτωχό περιεχόμενο
Η έλλειψη των γνωστών κομματιών από τη σειρά
Κάποια προβλήματα στα animations των εχθρών
Τα αμέτρητα bugs
Γενική Βαθμολογία: 5/10