Final Fantasy VI (snes) vs Final Fantasy VII (ps1)
Επιχειρηματολογια
O κόσμος επιλέγει το 7 επειδή είναι παιδιά και οι YouTubers τους είπαν ότι είναι το καλύτερο. Πολλοί από αυτούς έχουν το λεγόμενο Persona Effect, είναι το αγαπημένο τους αλλά δεν το έπαιξαν ποτέ. Η δημοτικότητα και οι πωλήσεις δεν σημαίνουν απαραίτητα ότι είναι καλύτερο παιχνίδι, γι’ αυτό και το ff7 υποβαθμίζεται σήμερα, Για παράδειγμα το Xenogears, υποτίθεται ότι ήταν το ff7, αλλά δυστυχώς δεν είχαν τον χρόνο να το ολοκληρώσουν στο βαθμό που θα μπορουσαν. Υπήρχαν και προβλήματα με το localization. Είναι καλύτερο όμως παιχνίδι από το ff7 μιας και παίρνει πολλά περισσότερα ρίσκα σχετικά με την αφήγησή του, είναι παιχνίδι με εισαγωγή στην ψυχολογία για αρχάριους, και ένα από τα καλύτερα RPG όλων των εποχών! O Takahashi ήταν σε μια ομάδαν τότε που έψαχνε ιδέες για το επόμενο παιχνίδι τύπου FF αλλά όλες οι “ιδέες” του απορρίπτονταν. Ήθελε τα summons να είναι mechs , ήθελε θρησκεία και έναν πρωταγωνιστή με διχασμένη προσωπικότητα. Αφού λοιπόν ήταν σε αυτήν την ομάδα, αυτός και η σύζυγός του έγραψαν το σενάριο του Xenogears στον ελεύθερο χρόνο τους.
Τελοσπαντων, παμε στο debate FF6 vs FF7. Προσωπικα θυμάμαι όλους τους χαρακτήρες του FF6 και τις προσωπικές τους ιστορίες, θυμάμαι πεντακάθαρα τους χτύπους της καρδιάς των ιστοριών τους, όπως τον θάνατο της συζύγου και του παιδιού, και το να τους βλέπεις να επιβιβάζονται σε ένα τρένο για τη μετά θάνατον ζωή, το ριξιμο ενός νομίσματος που αποφασίζει για το στέμμα, ένα μωρό που γεννήθηκε από σχέση διαφορετικών οντοτήτων, μπορώ να θυμηθώ τα αστεία μεταξύ τους, το δράμα σε μια ολοκληρωμένη συναισθηματική εμπειρία μαζί
Αν ερωτηθω όμως για το 7, δεν θα μπορούσα να σας πω πχ για την Yuffie ή ποια ήταν. Το μόνο που θυμάμαι ειναι ότι η Aerith ήταν μια αρχαία που πέθανε, όπως και ότι ο Sephiroth και ο Cloud ήταν κάπως συνδεδεμένοι στο παρελθόν, και ότι δύο χαρακτήρες ήταν κάπως γατόμορφοι. Αλλά ποια ήταν τα ονόματά τους ή πώς αυτοί γενικότερα ήταν σχετικοί με την πλοκή της ιστορίας ….χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου. Εν πάσει περιπτώσει η ιστορία στο 7 είναι στενά εστιασμένη μεταξύ Cloud και Sephiroth, η απόδοση και κορύφωση είναι αποκλειστικά μονο αυτών των δυο σαν μια κινηματογραφική ταινία. Απεχθάνομαι όμως το κινηματογραφικο approach γενικότερα στα video games πλην κάποιων εξαιρέσεων. Το 6 κάποιοι λένε ότι κυριολεκτικά ΣΚΟΤΩΣΕ τον κόσμο στα μισά του παιχνιδιού και οι χαρακτήρες ουσιαστικά τον «εκδικούνται», αυτό για μένα είναι πλεονέτημα γιατι παρουσιάζει ένα ζοφερό δυστοπικό κόσμο. Στο 7 η αντίστοιχή επικούρα προκαλέιται από τον κίνδυνο της αποστράγγισης του κόσμου στους πιο πολύτιμους πόρους του και την προετοιμασία για την τελική κορύφωση τόσο ενάντια σε μια τεράστια εταιρεία της Shinra όσο και στην προσωπική βεντέτα του Cloud εναντίον του Sephiroth. Το 7 έχει ένα δυνατό τελείωμα με όρους κινηματογράφου, Κακό vs Καλό
Τώρα στο GAMEPLAY και πως οι περισσότεροι χαρακτήρες επιδρούν πάνω του
Το μεγαλύτερο καστ χαρακτήρων λοιπόν! Αυτό δίνει περισσότερες επιλογές όταν στήνω ομάδες. Το καστ του VII παίζει πολύ παρόμοια εκτός από το Limit Breaks. Αν πάρετε μια ομάδα από τους Cloud, Barrett και Tifa, το παιχνίδι δεν θα είναι πολύ διαφορετικό από ό,τι αν πάρετε μια ομάδα από τους Cloud, Cid και Red XIII. Στο FFVI από την άλλη πλευρά. μια ομάδα από τους Relm, Gau, Strago και Terra είναι πολύ διαφορετική από μια ομάδα από τους Cyan, Sabin, Umaro και Setzer. Τέσσερις χαρακτήρες vs τριών και πρακτικά δύο γιατί ο τρίτος είναι κλειδωμένος για το μεγαλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού. Επιπλέον, στο FFVI υπάρχουν σημεία όπου πρέπει να χωρίσετε την ομάδα σε δύο ή και τρεις διαφορετικές ομάδες χρησιμοποιώντας συνολικά 8-12 χαρακτήρες μεταξύ τους.
Εξοπλισμός! Στο FFVI έχετε δύο slots για τα χέρια, ένα slot για το κεφάλι, ένα slot για το σώμα και δύο slots για τα accessories. Στο FFVII από την άλλη έχετε μία υποδοχή για τα όπλα (και αποκλειστικά όλα για έναν χαρακτήρα), μία υποδοχή για πανοπλία και μία υποδοχή για αξεσουάρ.
Μη γραμμικότητα στο FFVI! Δεν ήταν όλο το παινχίδι έτσι, αλλά ένα πολύ καλό μέρος αυτού ήταν μεταξύ της επιλογής τριών σεναρίων και του World of Ruin. Επίσης υπάρχει περισσότερη ελευθερία να εξερευνήσετε και να κάνετε πράγματα με διαφορετική σειρά στο FFVI από ό,τι στο FFVIΙ.
Το 7 κάνει παραυτα ένα μεγάλο καλό στην ιστορία των video games και δη των jrpg, ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ RANDOM ENCOUNTERS!
Γιώργος Ιωακειμίδης Niotheripper
