Gaming Σφηνάκια
Spiderman 2018
Το παιχνίδι χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη έκδοση της μηχανής που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Sunset Overdrive ενώ διαθέτει τη μεγαλύτερη ομάδα παραγωγής για παιχνίδι της Insomniac.
Sekiro – Shadow Die Twice
αντλεί έμπνευση από τη σειρά Tenchu.H ομάδα αρχικά θεωρούσε την ανάπτυξη του παιχνιδιού ως συνέχεια του Tenchu. Η λέξη Sekiro στα Ιαπωνικά σημαίνει “ένας ένοπλος λύκος”. O τίτλος Shadows Die Twice αρχικά προοριζόταν για teaser trailer μέχρι που το ζήτησε η Activision να διατηρηθεί για τελικό όνομα του παιχνιδιού.
Zelda
Όταν επρόκειτο να μεταφέρουν το παιχνίδι Zelda σε 3D στο Ν64, ο Miyamoto είχε κατά νου να φτιαχτεί ως πρώτου προσώπου παιχνίδι, αλλά ο Koizumi Yoshiaki ήταν που του άλλαξε γνώμη και δημιούργησε το παιχνίδι όπως το γνωρίσαμε.
Στο Ocarina Of Time η δημιουργική ομάδα παρακολούθησε μία θεατρική παράσταση ώστε να αντλήσουν έμπνευση για μία κίνηση που θα πλήγωνε πολλούς αντιπάλους μαζί. Στην παράσταση αυτή ο Ninja πρωταγωνιστής κάνει μία κίνηση εξουδετερώνοντας αρκετούς Samurai. Έτσι προέκυψε η κίνηση με το πλήκτρο Ζ!
Και μιας που αναφερθήκαμε στον Yoshiaki να σας πω ότι ο ίδιος αρχικά ήθελε να γίνει σκηνοθέτης. Το 1991 εργάζεται στην Nintendo. Ταυτόχρονα έφτιαχνε και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με κλέφτες και αστυνόμους. Θα αναγκαστεί να αφήσει το επιτραπέζιο στη μέση για να ασχοληθεί με το Majora’s Mask στο οποίο και μετέφερε στοιχεία του επιτραπέζιου.
Metroid Prime
Για την δημιουργία του παιχνιδιού εργάστηκαν μόλις 9 άτομα!!! Εργάζονταν 80 ώρες την εβδομάδα!
Silent Hill 2
Σε ένα σημείο του παιχνιδιού ο παίκτης συναντά ένα πτώμα σε μία πολυθρόνα μπροστά από μία ανοικτή τηλεόραση. Ο Tsuboyama θα δηλώσει αργότερα ότι αυτό το πτώμα είναι ο ίδιος ο James. Ίδιο πρόσωπο με ίδιο πολυγωνικό σχεδιασμό μοντέλου. Στην πραγματικότητα αυτή είναι μία εικόνα από την φαντασία του James. Η διαδρομή του δάσους προς το νεκροταφείο της πόλης στο Silent Hill 2 είναι πολύ μεγάλη, σκόπιμα, σύμφωνα με τον Tsuboyama ώστε να σε κάνει να καταλάβεις και να νιώσεις απομονωμένος και να μη θες να γυρίσεις πίσω.
Eternal Darkness
Αρχικά ήταν να κυκλοφορήσει στο Ν64. Τελικά κυκλοφόρησε στο GameCube με κομμένες σκηνές λόγω βίας μιας που υπήρξαν τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου.
Ico
H αρχική έμπνευση του Ueda για το κορίτσι στο παιχνίδι ήταν μία τηλεοπτική διαφήμιση όπου μία γυναίκα κρατούσε το χέρι ενός παιδιού περπατώντας στο δάσος.
Hellblade
Για να γίνει όσο πιο ρεαλιστικό γίνεται το παιχνίδι, πραγματοποιήθηκε μεγάλη έρευνα για το θέμα της ψύχωσης από επιστήμονες, μελετώντας πολλούς ασθενείς. Ο writer του παιχνιδιού, ελληνικής καταγωγής Tameem Antoniades, θα αποκαλύψει ότι δεν χρειάστηκε να κοιτάξει πολύ μακριά για να ανακαλύψει και την δική του άγνοια στο θέμα. Έμαθε ότι οι άνθρωποι μπορούν να βιώσουν ψευδαισθήσεις και παραληρηματικές πεποιθήσεις, χωρίς να έχουν κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα και η ασθένεια εμφανίζεται όταν οι εμπειρίες που προκαλούν δυστυχία γίνονται τόσο έντονες που δεν μπορείς να ζήσεις με αυτές.
Donkey Kong
Στο πρώτο παιχνίδι στα arcades, αντιμετώπισε τον Mario ως εχθρό του.
Στο DKC οι δημιουργοί παρατήρησαν την συμπεριφορά γοριλλών σε ζωολογικό κήπο βιντεοσκοπώντας τις κινήσεις τους. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι πραγματικές κινήσεις είναι ακατάλληλες για το παιχνίδι καθώς ήταν πολύ αργές. Έτσι υιοθέτησαν τις κινήσεις ενός αλόγου για τον τρόπο με τον οποίο τρέχει ο πρωταγωνιστής.
Shenmue
Το παιχνίδι διαδραματίζεται στο Χονγκ Κονγκ με τον πρωταγωνιστή να αναζητεί τον δολοφόνο του πατέρα του. Στοίχισε 70 εκατομμύρια, 50 η δημιουργία του και 20 το marketing και κυκλοφόρησε στην κονσόλα Dreamcast της SEGA η οποία έμελλε να είναι και η τελευταία της.
Πάνος